Hemlig rea på Nelly

Igår fick jag hem tre bra klänningar från Nelly, så hade jag en inbjudan i inkorgen för en hemlig rea där som startade inatt. Lyckades inte hålla mig vaken till dessa men gick in nu imorse och beställde bla ett par linnen, två klänningar, hudkrämer från Yvonne Ryding, Yankee candleljus, armband från Baglady.
Om ni har fått detta erbjudanden tycker jag verkligen ni ska gå in o kolla. Vissa dyra grejer var på halva priset, såsom jeans, jackor, märkeskläder och de billigare sakerna var jättebilliga, typ 69-149 på allt jag köpte.
Många jättehöga skor för 100-200 kr och två Cleanparfymer på halva priset. Rock and republocjeans på halva priset och en fin tjocktröja från Moods of Norway men som bara fanns i XS.
Nelly  Shoes - Oslo150 spänn för dessa
Serious Sally by Rut m.fl. - Merri Long Singlet 79 för linnet
Ichi - Jilo Top 119kr
Nelly  Shoes - Lima 100kr
Resteröds - Denim Slim JeansResteröds jeans 349 kr
Colette Powell - Stripe Rosette Dress 549 kr
Serious Sally by Rut m.fl. - Victoria Dress TopJag beställde bla denna från Rut mfl för 99kr
Only - Real Nation Long Topoch denna för 99 kr

Kommentera här: