Inte så värst intressanta frågor


Smeknamn: Jojo, Jofa

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Hallelujah, Melissa Horn

Beroende av?

Ord och vänner

Vad tror folk om dig?

Att jag inte kan vara tyst

Vad får du oftast komplimanger för?

Hmm, att jag gjort bra ifrån mig på jobbet, är en bra vän eller är fin

Hur imponerar man på dig?

Livserfarenheter och folk som vågar tänka outside the box

Brukar du skratta för dig själv?

Haha ja ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

Yep

Var bor du?

Väsby

Trivs du där?

Nja

Hur svarar du i mobilen?

Yes eller hallå

Vem ringde du senast?

Kollega

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?

Jobbprat

Brukar du komma i tid?

Ja

Hur känner du dig nu?

Halv nackspärr, lite stress men helt ok!

Vanligaste färg på dina kläder?

Många färger

Vad tycker du om fötter?

Bra att gå med

Vad saknar du?

Kent och sommaren

Hade du en bra kväll igår?

Ja, jag promenerade i den plötsliga kvällssolen och kollade på Simpsons

Favorit dryck på morgonen?

Vatten och te

När brukar du oftast gå och lägga dig?

Runt 12

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja, lite så var det för oss :)

Är du nöjd med ditt liv?

Ja! Annars får man göra så man blir nöjd

Är du bortskämd?

Jag har haft mycket tur och många bra personer runt mig, det är jag bortskämd med

Vad gör du i morgon?

Jobbar, inga övriga planer än så länge

Vad är det värsta du vet?

Ris, krig, oförstånd

Har du bra vänner och äkta vänskap?

Ja, de bästa i hela världen

Vad är det finaste du fått?

Rocker!

Du samlar på:

Ljuslyktor och burkar typ

När grät du senast?

När jag kollade på Wallander i fredags

Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Anordna brakbröllop with no limits

Vill du gifta dig?

Ja!

Vill du ha barn?

Nej

Är du musikalisk?

Ja, främst att jag gillar musik, men det är kul att sjunga oxå

Vad dricker du helst när du är törstig?

Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans?

Ja, i Nibble!

Har du någon gång gråtit dig till sömns?

Ja

Biter du på naglarna?

Nej usch

1 Maria:

skriven

Du måste ju utmana någon också! :P

2 zandra:

skriven

jag kör veckans blogg om du vill vara med



har du haft en bra dag?

Kommentera här: