Doftsensation

Glölggfesten med föreningen var visst redan imorgon. Jag ska baka en apelsin- och chokladkaka och en mandelkaka. Tänkte jag. Men redan innan baket doftar det mumma här hemma för jag har satt nejlikor i apelsiner, tänt rökelse, tänt aromalykta med julolja i och hyacinterna blommor för fullt!
Rött vin i stor kupa och nu blir det lite hemmaspa innan idolfinalen börjar. Jag hoppas och tror att Jay vinner. Men lite tråkigt låtval med Creed liksom. Jag funderar på vad mitt soundtrack ska bli ikväll. Dör på Mtv Rock som tyvärr visar mest sugiga moderna tonårsband som Kings of leon, 30 seconds to mars, Pretty reckless och My chemical romance. Jag hatar sån musik, det blir Spotify innan och efter Idol.
Jag fick en ny dator igår på jobbet, jag är väldigt lycklig för det!
Vi har haft kul på jobbet idag, sen åt jag lasagne till lunch. När jag åkte hem var det 12 minus...
Vad händer för er denna kalla fredagkväll med följande lördag och tredje advent?
Nu ska jag bjuda er på ett skolfoto som en gammal klasskompis lagt ut på facebook

Kommentera här: