Julklapp

Idag fick vi julklapp på jobbet, Supekortet. Då får man gå in på den sidan och välja själv vilken present man vill ha. Jag valde en japansk kniv. Det fanns massa bra köksattiraljer, skärbräda, Margretebunkar, Iittalaskålar, grillpanna och så fanns det massa mat. Parmesan, hummer, lamm, lax, perfekt att få hem till jul och nyår. Men jag ska ju inte vara hemma så det blev inget sånt för mig. Det fanns även pilatesboll, spikmatta, handdukar, filtar och lakan från Newport. Men det har jag ju redan.
Väldigt bra present, speciellt till ett företag där folk är ganska olika.
I år var det vårt bemanningsföretag som stod för julklappen, så det var en överraskning i paketet :)
1 helle:

skriven

Linus fick också. Vi valde lakan, kommer nästa vecka, längtar tills jag ska bädda sängen :)

Kommentera här: