Lilla julafton

Nu är K hemma och vi ska till Nibble för att fira lilla julafton. Det ska bli riktigt mysigt, det har snöat hela dagen och jag har massa julgodis med mig, men först blir det mammas älggryta, sjukt gott!
Sen jobbar jag bara två dagar innan vi styr kosan till Trondheim. Nästan alla klappar är inslagna och ligger i stor hög på bordet. Men det får jag visa er imorgon eftersom mobilsladden e på jobbet.
I fredags var vi på julbord på Sjätte tunnan, medeltida, mysiga lokaler, trevlig personal och god mat men tyvärr totalt risig logistik runt själva buffébordet så kön var brutal, sen tog massa saker slut, t ex potatisen, och jansson fanns det ingen.
Sen har jag avklarat alla säsonger av Sons of anarchy och snälla tomten, trolla fram en fjärde säsong tack! Våld, vapen, sex, motorcyklar. Ja det blir inte mkt bättre än så.
1 mamsen:

skriven

Jax är en riktig goding...



M

Kommentera här: