Hårfärg och hurtbulle

Igår jobbade jag ganska länge, i måndags jobbade jag ännu längre. Sen ringde Prillan och ville hänga. Vi kollade på Wolverine för den e så bra och de är så snygga och filmen är snyggt gjord och on and on kan man säga bra saker om den.
Jag färgade utväxten, det gick så där. missade lite som vanligt men måste nog komplementfärga den fläcken.
Vi bakade Hurtbulle, denna gången med lingonsylt och ljus sirap. Vi åt med stark ost och hallonrabarbermarmelad.
Vi försökte oss oxå på ett recept på Rågkakor från baksidan av rågmjölsförpackningen. Men alltså rågmjöl är itne min skit, det funkar aldrig att baka med det, det är så grovt, hur mkt vätska ska man behöva egentligen? Och så blir det kompakt och konstigt. Vi hade torrjäst vilket alltid är svårare men ändå! Nej bojkott på det mjölet nu. Det blev som fyra cementklumpar som ändå var degiga i mitten, Rocker smakade och gillade det.
Hurtbulle is the shit och omöjligt att misslyckas med. Sen sov Prillan över och jag sov som en stock hela natten.
När man vaknar snöar det och man undrar om det aldrig ska ta slut.
Ikväll väntar iaf roliga nöjen och det får ni veta mer om sen!
1 Rasmusmia:

skriven

Hello, This site is a brilliant idea!

Kommentera här: