Shoppa

Goddag mina krokusar, hoppas ni mår bra.
Igår var jag ute på långprommis m Rocker, det var fin utsikt, nya vægar før mig och solen sken jættestarkt. kroppen och huden fick typ en chock, før att inte tala om øgonen! Det var iaf superskønt, jag læste ut min ena bok och kollade på tv, slappade helt enkelt, sen hade vi besøk och sen lagade vi god mat. Vi har vart hos Kents mamma nu men ikvæll ska vi sova hos hans pappa. Jag ær med på studion idag så vi gick upp kvart i sju imorse, ær det semester?
Aja jag har iaf shoppat lite mer idag
Min shoppinglista hittills:
1 par skor, bruna "kængor" med snørning och høg klack
1 par Soniaballerinas ( de randiga)
1 liten skylt till hemmet
1 påsvæska
1 betongbokstav
2 bh
røda roshårspænnen
rosørhængen i svart skinn
1 luddig kort væst
1 kuddfodral
1 smyckeshængargrej
1 rolling stones t-shirt
Plus presenter till ett nytt barn vi ska træffa i helgen.
Rolig grej var att Soniaballerinas och bh i den randiga kollektionen hængde på HM før 10 kronor styck! Fattar ni hur billigt?! Trots valutan. Allt jag har køpt har jag køpt på REA, før jag ær proffs på det.
Sen åt jag god bulgursallad och læste tidningen længe.
Sen ær en annan fråga hur jag ska få med mig allt hem? Jag hade med mig ett par skor upp som var till Kent plus en parfym och tre bøcker som han fick i present så den platsen e ju iaf ledig i væskan på tillbakavægen. Men vi får se, skulle nåt verkligen inte få plats får han ta med det hem sen nær han kommer. Man kan ju alltid læmna nån oviktig gammal tjocktrøja, itne før att jag har med mig nån sån men ændå. Rocker har kanske lite plats i buren sin...
1 mamsen:

skriven

Väldigt mycket shoppande för dej! Här är det äckligt snöande idag, är sååå trött på denna vinter.

Skjutsade till Arlanda i morse, var jättesugen på att dra till varmare breddgrader.



pok M

2 Gunsan:

skriven

Som sagt på FB = All shopping utomlands är legitim shopping! När kommer du hem?!

Kommentera här: