Vi gjorde byn i Trondheim


Bari, de andra dricker, jag ær på toa... fast inte hela tiden såklart





Ser ni hur man bara blir fullare och fullare, på sista bilden har vi kommit hem och ska sova. Efter en svarttaxiresa dær jag pratade en svensk-norsk-spansk-skånsk dialekt. Nej inte så normalt, sen skulle ja æta macka och dricka lite innan jag somnade. læste lite i min bok, Lindas bæsta och værsta, så det var ingen pusselbit i en deckare jag fyllelæste och inte mindes idag utan gamla goda krønikor jag læst førr. Men ændå! Att man tror det ær en bra idé liksom. Sen sov jag som en klubbad sæl till klockan ett. Men kul hade vi!
Nu ær vi på Levanger hos Kents mamma, snart ær det dags før sængen, Rocker sover redan snarkande på golvet. Vi kollar på Top gear, kænslan av ledighetsvecka ligger lætt i mig, ska bli riktigt skønt. Nu ær det hur som dags før sængen tror jag.
Norsk lægesrapport imorgon!
1 Gunsan:

skriven

Jag tycker faktiskt du ser oförskämt snygg ut för att vara så full! När jag är så full har jag hål i mina leggings, mascara i hela ansiktet och kanske lite spya nånstans också. :-)

2 jojo:

skriven

haha ja det ær inte likt mig direkt, man brukar se mitt huvud i toan jæmte ditt typ

3 Carolina:

skriven

Fullgumma. En gullig sådan. Jag längtar efter en vinkväll. Det får vi styra upp inom en snar framtid.

Kommentera här: