Prillan fyller år den här veckan!

Ligger lite efter på biofronten, har inte ännu sett Avatar, vill se den i 3d och måste komma iväg snart! Och så Snabba cash såklart, bra bok, bra skådisar, snygga Joel Kinnaman känns som ett bra kort.
Imorgon ska vi fira syra som fyller 22 år, jag som trodde jag var runt den åldern. jättekonstigt, vad hände? När jag fyllde 22 var jag precis hemkommen från Island, bodde på Lilla highway och jobbade på Liber. Det var riktigt varmt och syrénen utanför huset blommade med stark doft, Rocker var född men ännu inte hos oss. Vi hade födelsedagsfest/inflyttningsfest hos oss och jag fick paprikaträd, stor fikus, fina krukor, frön, vattenkanna, riktigt flytta hemifrånprylar. Handdukar, presentkort på Ikea osv. Jag blev apfull, otippat! Dagen efter var vi på Popaganda, vad hände? Jag blev asfull sen på Harry B James.
Vädret känns trist denna vecka, grått och för milt. Är det något jag verkligen avskyr är det gråheten, det finns ingen färg att se när man blickar ut, ingenting liksom. Skittrist. Nästa vecka ska det bli runt -10 igen, det är bättre.
Sen säger de att det ska bli en varm vår. Vore härligt, förra våren och sommaren var inte mkt att ha.
Den här sommaren har vi tänkt semestra i Norge, eve Metaltown och West coast riot i Gbg samt Sonisphere i Sthlm. Det kräver liksom bra väder, de enda supervarma dagarna i somras var under Peace and love. Man ska väl inte klaga på timingen.
Jag, Helen, Linus o Pernilla har pratat om Norge under påsken, vore så himla kul! Hoppas på sol då och några sköna dagar tillsammans. Jag o Helen måste planera. Killarna klarar inte sånt.
Den här veckan ska vi äta
Måndag Köttbullar med mos
Tisdag Bakpotatis med tonfiskröra
Onsdag Rödbetor med chevre och starka korvar
Torsdag Rödspätta med sås
Fredag luft och kärlek och vin

Ni då?


Kommentera här: