Fiiiiint som snus

wedding rings
Fint att visa upp ringarna så här
steampunk meets anthropologie wedding decoration
steam punk meets anthropologie wedding decoration
Möblerna och grejerna är så fina så jag vet inte var jag ska ta vägen! Skrivbordet med mossa, I need!
steampunk meets anthropologie hair clip
Håraccessoaren!
wedding reception modern steampunk culver city bluebird cafe
steam punk meets anthropologie wedding decoration
wedding decorations bird cage typewriter
steam punk meets anthropologie wedding decoration
Det industriella, och alla prylar! Jag döööör, det är uppenbart att jag itne kan gifta mig förrän den rätta platsen är funnen, alltså nån gång efter jag fyllt 50.
wedding photography by w scott chester
Älskar råheten, hade vart ännu bättre med brud och brudtärnor.
old locks to hold balloons
blue suitcases wedding flowers
Jag vet inte vad man ska ha allt till men du giftre dig (kanske) bara en gång och då ska det vara som du vill, väskor, bokstäver, glas och prylar!
hot chocolate on a stick chocospoons hot chocolate spoons
Lite mumsigt med retrotouch
christian louboutin sparkly shoes wedding bowtie
Skorna är Lite Wizard of Oz, lite för disco för ett bröllop, och därför älskar jag dem.
winter engagement snow scarf
Med halsduk!
winter wedding with blues, gold and silver
Släpet är nästan för drömlikt för att tro på.
1 mamsen:

skriven

Vart?? Hade du tänkt ha alla möbler då..

mamsen

2 lollo:

skriven

Härliga bilder

3 Mysan:

skriven

LOVELY!

Kommentera här: