Ledig mitt i veckan

Det var ganska skönt att vara ledig idag, eller skönast var väl igår med vetskapen om att man sedan var ledig en dag. Jag och Piffen var i centrum och åt scones på Waynes, sen skulle jag köpa ett väggstativ till teven men hittade inget. Mamma o pappa kunde inte komma hit för de är Amish och bor på landet (Pernillas ord) haha, nej men deras vattenlednignar hade frusit och huvudsäkringen gick om och om igen när de skulle ha igång ordentligt med värme inne så de hade lite att pyssla med.
Tonie och Mikaela var här, vi spelade lite Rockband Beatles och sen satte vi i motorvärmaren när de gick så nu är jag garanterad en iskrisfri morgon. Sköööönt. Täckjackan blev prasslig idag när man var ute, det är oskönt tycker jag.

Jag längtar jättemycket till helgen, först på lördag ska jag och Kent äntligen masa oss iväg till Moderna och se Dalìutställningen. En brunch inkluderad med fina utsikten de alltid bjuder på! Speciellt med det här vädret. Finns det vin på brunchen? Sedan böir det tjejerna hos Gunsan på kvällen för att fira hennes 2?årsdag. Jaja okej, 26 år. Känns vuxet, läskigt och långt kvar till nästa officiella "gräns" 30. Men som sagt this is the year of happenings. Kul ska det iaf bli med alla underbara tjejor och vin och snittar. Kanske kramar ihjäl Trasan som jag inte sett på en lång kvart.

Om hon är Trasan är jag då Banarne? Banan? Arne? Skur?

Kommentera här: