Nya säsongen av Roomservice

Såg ni igår? Oh my! Det blev så snyggt! Man kan kolla på programmen på Kanal 5 play och jag måste kolla på förra veckans avsnitt då de gjorde om ett vardagsrum och matsal på Tynningö, bilderna på Kanal 5 ser äckligt snygga ut. Och om ni inte såg gårdagens avsnitt måste ni se det. De gjorde ett vardagsrum i 40-talsinspiration med lite filmtema. Collage av vitmönstrade tapeter, en ihopbyggd möbel av massa loppisskåp, biodetaljer. Och de piffade köket med färg, ordning och prylar och de gjorde ett sovrum så coolt med rockaffischer, mönstrad heltäckningsmatta och allt var bara så snyggt!
Det som var bra var att de var tre inredare som jobbade, bl a en av mina favoriter Jannika Hernelius. Det som var dåligt var att när de planerade hur de skulle göra flashade de bilder av det färdiga resultatet, det vill man ju inte se!
Jag tycker Roomservice och Simon and Thomas är de bästa inredningsprogrammen.
1 Carolina:

skriven

Då måste jag se förra veckans avsnitt. Vi har ju sommarställe på Tynningö, kanske känner igen mig... :-)

Kommentera här: