Piffi 22 år!


Den bästa av de bästa, den största kärleken i mitt liv, den närmsta i mitt hjärta, den bästa systern i hela världen!
Hon fyller 22 år idag! Jag önskar dig en bautabra födelsedag. Den som bara fått en sekund av henne blir en lyckligare människa, hon är en envis get med gott hjärta som släpper några få valda inpå livet, hon är duktig och proffsig på sitt kunnande om hud och på jobbet men hon är alltid lillasystern som vill vara lite liten. Och hon är min bara min syster och jag kommer ta hand om henne hela livet ut!
Igår firade vi henne med familjen och åt goda tårtor och om några veckor ska vi kalasfira!
Hon fick roliga presenter, av oss fick hon ett par rosa skor, en sidenjacka med körsbärsblommor, ett cherry lipgloss och två tvättkorgar, sen fick hon presentkort på Bio, Trosshopen och Mediamarkt, duschcremer från Kings and Queens, 212parfymen, strumpor, vin och bidrag till valfri festivalbiljett. Hon var glad lilla flickan! Och så tårtorna då, underbart goda!
Grattis på födelsedagen kära syster!
1 Mysan:

skriven

Ni är så fina, så fina!

Kommentera här: