Polarna!




Plötsligt utbrister Alicia nåt i stil med okke, hon snappar upp för fullt och jag blev så glad! Några falsettskrik i ren glödje senare rusade Rocker bort och Alicia badade badkar. Sen var det pyjamasdax, inskolningen på dagis har gått bra och på söndag åker hela storfamiljen till Thailand. Och jag längtar redan tills de kommer hem igen. Förra gången de var i Thailand var vi oxå med. Komplett liksom! Då var vi 14 år. Nu är Alicia 1,5 år och man undrar, vad hände?! Men ändå kommer Sofie köpa nån t-shirt hon ångrar haha.
Jag fick med mig en påse ljuslyktor hem, Kent dog. Jag ska visa er imorgon. Ha det så skönt i Thailand Söderberg Bernwall Laios. Puss!
1 Sofie:

skriven

Gulledig min bästa vän!

Fina bilder, jag snor en...

du ska få en sidenpyjamas med Puh på i promise

Kommentera här: