Sööööööndag

man e ganska långsam idag. vi var ute med Rocker i skogen mot Kairo, det var skönt att känna en normal temperatur mot kinderna. N ska vi göra grönsakssoppa. Tänka på Söderbergarna som är på väg till thaithai, var kan de vara nu, typ nånstans ovan mellanöstern kanske. Alicias första flygtur, hoppas det går bra med öronen. Vi ska kolla på Sherlock Holmes. Imorrn börjar Gunsan i skolan, sjukt kul för henne! Och Helen börjar sitt nya jobb, hon blev magsjuk i helgen så det blev ingen examensfest, sen blev Kent oxå sjuk. Spännande.

Jag har köpt en ny kalender där man kan lägga in en egen framsida i plastfickan. Ska göra nåt snyggt. Var länge sen jag hade kalender, prespain liksom. Då gick man ju i skolan och behövde det, sen behövde man inte hålla reda på sola, bada, shoppa, öla. Sen efter det har jag haft på jobbet och i mobilen. Men nu ville jag ha vanlig igen. Har fixat lite presenter till barnet som fyller år på tisdag och jag köpte ljus ochdiskborsta och hudkräm oxå. Bye bye.
1 piffen:

skriven

jag har också köpt den kalendern :)kort på varandra, de finns ju flera fickor :)

Kommentera här: