Härlig helg i värmen väntar

Ikväll blir det grillning och bubbelbadning i Nibble. Jag har köpt smarriga grejor och jag har vin i bilen, kanske blir överjäst och kokt haha. Vädret gassar och vi har grillat på lunchen, hade ingen tändvätska så vi använde lacknafta, det gick bra det med. Brann som fan men vi var riktigt försiktiga.
Imorgon måste det bli lite sol och bad, lillefisen måste få årets första dopp, detsamma gäller väl egentligen hans matte. Vi får bada tillsammans helt enkelt!

Imorgonkväll är det sedan dax för Carros födelsedagsfest, de brukar alltid vara så lyckade. I år är temat, som sig bör, Kungligt!
Jag har en ny outfit på g, med det där lilla extra kungliga som pricken över i. Det ska bli skojigt!

Sjuk grej är att jag jobbar nästa vecka, sen har jag en veckas semester, sen jobbar jag fyra dar och är ledig i över två veckor, fett skönt! Känns overkligt, har inte varit ledig så länge i sträck på två år. Jag försöker att inte tänka på Peace and love nu, hoppas på ett stort gäng på Roskildes 40års jubileum nästa sommar. Med matchande line up.

Trevlig helg på er mina sommarbin!

Kommentera här: