På plats i Norge

Kom fram lite stel men inte øverdrivet trøtt. Min tidsplan høll perfekt, kom fram vid tolv. Drack rødvin på en gång, Hade visst redan några boxar kvar hær ;)
Idag shoppade jag med min svægerska Lone, deras kusin Eli och en kompis till dem. Klænningsjakt till imorrn før dem, førstrøelse før mig. Hæmtade Kents ursnygga kostym! Bilder får ni se efter brøllopen. Jag har fortfarande inte bestæmt vilken klænning jag ska ha imorrn.
Åre 22.05. Då tog jag kisspaus vid vægen i sandaler och klænning, två dubbeldæckare med racingteam passerade lægligt nog då. Tænkte att det var satans kallt och kollade nær jag satte mig igen. 4 grader. Juli.
Norrland.....
Fick træffa min gosefis igen, han sov sedan med halva kroppen på min væska och halva på Kents
Hårsmycke till imorrn
Fyndade denna på HM før noll kronor, soft och skøn.
Køpte æven två stora doftljus det førsta jag gjorde, har gømt dem nu haha.
Nu ska jag dricka vin, fixa naglarna och læsa ny bok, først en liten prommis med Rocker.
1 Kimmey :):

skriven

sv: Hittade knappt några kläder, de hade dåligt med sånt i min smak denna gång. Är faktiskt första gången jag bara hittar 2 kläderplagg, en morgonrock och en sovtröja. Fick bara med mig nödvändigheter hem - men det behövs ju det också :)



Bor du inte alldeles för långt ifrån Borås kan jag rekommendera det Zooet! :)

Kommentera här: