Saknar min tröttmössa

Han e hos husse i Norge och jag kommer dit imorgon! Han hade fått en repa på hornhinnan, säkert av en gren eller nånting i skogen. Nu håller de på med ögondroppar. Rätt opopulärt. Det jag saknar mest är såklart Kent och Rocker men längtar oxå efter sovmorgon, solbad, läsa böcker, dricka mycket vin och öl och festa på bröllopen vi ska på.
1 maya:

skriven

sv; ja jag såg på SATC igår, det va därför jag tänkte på sailors... hihi



MM jag har ju också djur, usch.. tänkt om det skulle hända mina någonting, hade lipat ihjäl mih... djur är vackra och dem har känslor som oss...

2 lucke:

skriven

Om du vill så kan du tävla om snygga ringar på min blogg nu :D

3 Cecilia:

skriven

fin blogg :)

4 J O H A N S S O N:

skriven

vill du bli länkad?;)

kolla in det här isf...

http://eeeelinsbaby.blogg.se/2010/july/rosta-pa-mig-och-du-far-en-pussssssssss.html

Kommentera här: