Yesterday

Jag hamnade på framsidan på blogg.se! Blev väldig glad och fick över femhundra besökare :)
Sen skulle jag åka hem men då fungerade inte min växellåda! Det gick inte att göra nånting med spaken, inte lägga i en växel, inte att lägga i friläge. Panik! Jag som ska bila till Norge idag!
Men med hjälp av den bästa pappan i världen löste sig allt till det bästa. En bärgare kom, bilen åkte direkt till Aftén där de lovade att det skulle lösa sig på nåt sätt. Jag skulle inte behöva ställa in semestern iaf. Och som tur var jobbade de kväll så jag fick tillbaka bilen samma kväll! Så jag packade resväska+ en Ikeakasse+ en kasse skor+ en kasse smycken och necessär. Säga vad man vill om det.
Min bil!
1 MYMiC:

skriven

Hej! Hm, jag har alltid varit intresserad av resten av världen och att resa! Då speciellt Asien som är lite mer annorlunda och extra spännande i mina ögon. Japan gillar jag så mycket pga alla saker, udda och skumma, roliga saker och påhitt^^ Språket älskar jag, så sjukt vackert (är en liten språknörd haha) och musiken från Japan är också väldigt speciell och otroligt bra!



(omg skriver asamycket, förlåt :o) Jag har aldrig bott där, men jag ska åka dit så snart jag kan. Först ska jag bara gå klart lite kurser från gymnasiet och sen jobba ihop lite cash ;)



Åh vad roligt att du gillade det :D

Nice, solbrillor kan man aldrig ha för många av.

I know, blommorna var så söta ;__;



Ha en awesome dag :D

Kramo!

2 Jasmine:

skriven

Kul att hamna på Förstasidan!



Svar: Tack! Glad att du gillade mina foton på Rosenträdgården. :)

Och va roligt att du gillar korten jag gör. Kika gärna in i Mitt Kortmakeri (http://jasmineskortmakeri.blogg.se) för att se alla mina handgjorda kort. Välkommen!

Kram

3 Mysan:

skriven

Wow! Jag fick en lietn rysning! Coolt att du hamnade på framsidan!!!

Kommentera här: