Godnatt godnatt

nu har jag fått pollenattack, bättre sent än tidigt men ändå konstigt. Jag har oxå fått glasögonen jag tillslut köpte, sen vann jag ett par igår.... men men blev glad, då har jag två par.
Ikväll hängde jag och Rocker på solstolar i Nibble, sedan grillades det och jag gjorde tipsrunda till midsommar, mitt bidrag, jag orkar inte laga mat o hålla på med sånt. Jag ska baka bröd, d blir bra det, frallor. Sen blir det sill och grill, men framför allt, kalla bira, nubbe och gott rödvin!!! Det är väl därför vi firar midsommar så säg. Imorgon kommer lovely hem, risken finns för ihjälkramning! Fast bara tre dar sen vi sågs. Rocker har förresten pollenallergi, lilla grisen. Jag har brutala blåmärken på benen, postfestival liksom. Nu ska jag läsa. Per Hagman.
PS Hemlig nattrea på Have2Have kl 00.00
En godnattsång på det

Kommentera här: