1 juni, vad fort tiden går!

Nu mina honungsbarn är vi inne i juni! Vad hände? Maj sprang förbi med sina fullspäckade helger och långhelg. Vädret har inte varit att lita på men de bra stunderna har varit underbara! Idag har vi varit förlovade i två månader, inte så länge men ändå härligt. På torsdag ska jag åka till Norge, jag och Rocker och Kent ska hänga bara vi hela helgen. Ska bli mysigt och kul och välbehövligt.
Igår sålde jag kanoten, vi kommer inte ha tid att paddla mer en typ en vecka den här sommaren så det kändes dumt att bara ha den liggande.
Det är mycket som väntar nu, Norge, middag med familjen, födelsedagar, kryssning med jobbet, festivaler i Göteborg, midsommarfirande, bara två hela veckor med jobb, John Fogerty, lite semester, spa, Melissa Horn, mer semester, två bröllop, Norgehäng och förhoppningsvis allt detta under strålande sol och varma grader.
Tänk att för några år sedan var detta alltid en tid med mycket förberedelser, inför skolavslutningar, studentskivor och allt som var, nu är det inget sådant att tänka på förutom nån studentinbjudan då och då. Och det är alltid trevligt!
Nästa vecka jobbar jag hel vecka och även vecka 26 och 27 men det är de enda tre veckorna jag gör det, inte förrän v 33 blir det helhet för mig igen. Det är skönt!
För exakt ett år sedan bloggade jag ironiskt nog om vår härlig kanothelg
dagen efter bloggade jag om vädret som plötsligt skulle sjunka till 6 grader. Ja det är väl ungefär som i år.
1 Louise:

skriven

Grattis till två månader. Fira med choklad vet ja!

Kommentera här: