Lugn helg para mi

Fredagen försatte mig i total koma, efter kiropraktorn och en arbetsdag utan fadäser åkte jag hem för att vila lite innan Partylite. Men jag kom aldrig igång sen, hade bara ont inuti och i nacken och kunde inte pallra mig iväg. Jag var hemma istället, kollade på Så ska det låta, Cookies n beans var där och det fick mig att lyssna på Oh Laura eftersom Frida Öhrn är med i båda grupperna och sjunger underbart! Igår kom mam o pap och hjälpte mig med några grejer till förrådet och soprummet, sen när jag skulle till Ica kunde jag ju lika gärna svänga förbi Skopan....
Jag fyndade en ljuslykta från Indiska med extra lykta inuti, det var en present till Sofie, så köpte jag två krukor till kontoret.
Middag, mys, Millennium och hemskt filmavslut med Precious, blev det sedan hos Sofie. Alicia röjde lite med Rocker, sen var det sova välling och hon var jätteduktig.
Se var det tidig klockställning imorse för brunch med tjejerna, det får ni veta mer om sen men jag kan avslöja att jag fortfarande e typ mätt. Lovely!
1 Gunsan:

skriven

Jag skulle egentligen kommentera inlägget om gröna sköna bubblan men det gick inte, men å vad jag saknar den när jag ser den! Och va många roliga stunder vi hade i den :-) Den är mycket coolare än vad jag kom ihåg.

2 Malin:

skriven

Jag var också inne och försökte kommentera bubblan, fy satan vilken fin!



Vilket gulligt bebbekort!

Kommentera här: