Måste ta mig i kragen

och hoppa in i duschen sen ska min granne och vän Helen hämta mig och vi ska åka till Kista. Hon behövde lite shoppingsupport och självklart är jag by her side! Hon måste ju köpa lite andra kläder nu ;)
Igår kväll åt vi smarrig middag med Helle, Linus och Crigge, stor sallad, två gratänger, stora marinerade fläskkarréer. Mycket gott och trevligt. Jag hällde i mig en ansenlig mängd vin och när grannarna gick på fest hängde vi kvar här i en liten musiktrio. Vi spelade spel, sjöng, skrålade, citerade låtar, lät Spotify gå varmt, hur levde man innan Spotify? Jag har 4500 låtar nu, hade jag dem fysiskt innan?
Vi hade iaf en asbra kväll som slutade i riktigt snurrig fylla, sen gick larmet på jobbet imorse och mobilen ringde första gången kl 09.00. Jippie.
K e riktigt bakis och grannen ovanför borrar, inte optimalt haha.
Nu lyssnar jag Elvis för att komma igång!
Tidigt igår
Sent igår
en låt som gick varm igår
1 Sofie:

skriven

Jag har ganska mycket gravve-kläder som är fina som jag typ använde en gång...kanske Helle vill kolla, jag säljer för billig peng...det är ju typ samma tajming...jag började ju oxå bli tjock till våren...prutt

Kommentera här: