Near and dear

Igår bjöds vi på middag hos Gunsan, en jättegod rotfruktssoppa med smarrigt vitlöksbröd, sedan kollade vi på Dating in the dark, pinsamt men ganska roligt program.
Nästa vecka ska vi vara hos Helen, det är så mysigt med våra tisdagar!
Anders och Emma kom förbi oss en stund igårkväll med lilla söta Adéle, 3 månader gammal och lugn tills hon blev hungrig.
Ikväll bjuder vi familjen på middag hos oss, imorgon kommer Alicia över med sina föräldrar. I helgen kommer Lollo hem och har med sig Christoffer, ja det verkar helt enkelt vara en vecka att spendera med nära och kära.
Jag hämtade mina Soniaplatås imorse, ska prova dem när jag kommer hem, hoppas de passar bra!
Det har varit underbart dessa dagar nu när man trots snömängderna känt en vårkänsla i luften när man går ut från jobbet. Smiter man iväg en ministund tidigare hinner man ta en solskenspromenad vid hunddagisset. Och vem behöver inte solen just nu.
Nu ska jag fundera på något att bjuda de nyförlovade på imorgon, kvällens matplaner är redan kirrade!
1 mamsen:

skriven

Mmmm vad gott det ska bli! Trevligt att bli bjuden på middag mitt i veckan.



kram M

Kommentera här: