Nyfriserad på en fredag

Avslutade jobbdagen tidigare med ett besök hos bästa frisören i hela världen, Sofie! Känner mig så fräsch i barret nu och tyvärr ska det förstöras imorgon med en riktig 80-talsfrilla med snetofs och allt. Det är 80-talspartaj hos Nayra som gäller. Men först öppet hos hos Helen och Linus som båda fyller år, och samtidigt har jag städerskan här så det blir helgfint. Skönt!
Åkte till Kista idag, köpte ingenting på Indiska, stjärna i kanten! Såg en tröja hänge på nya butiken Next som jag bar plockade och langade upp på kassadisken. Love it! Det är skönt i den nybyggda delen av Kista där är det lite lugnare, och de har de bästa butikerna där förutom Indiska. Stockhome, Hemtex and more, Åhléns, Casbah, Monki.
Softat ikväll, kollat på Skavlan med det mycket harmoniska paret Rapace på besök. Hos Skavlan alltså, inte här. De tittade kärleksfullt och flörtigt på varandra mest hela tiden. Härligt! Ola Salo var oxå där men han kändes lite stel, möjligtvis lite starstruck by Little Steve? The Ark spelade en ny låt som verkligen söööög. Ola hade långa naglar, jag har alltid undrat varför killar har det. Kanske nåt av det värsta som finns. Hört talas om plektrum?
Checka barret!
Nya tröjan!
Fördel: mycket glitter
Nackdel: det ramlar av

Jag bjuder på en bra låt med The Ark

Kommentera här: