Purple pain

Soligt Stockholm i lördags
Morten Enger
Det är namnet på studion K jobbar på i Trondheim, det råkar oxå vara en av mina favoritfärger, just nu är det lila hemma på köksbordet. Fick fina dukar från svigermora mi från underbara Black Design. Och min bästa sjal från Spanien, tack farmor ;)
Nu imorse åkte K till Norge och jag och Rocker jobbade med halsont från min sida, sen shoppade jag lite för att må bättre :) klassiker.
Tack för alla fina kommentarer till mina präntade känslor. Jag mår mycket bättre när jag skriver av mig och det är till att blicka framåt from nu. Jag ska inte gå på begravningen på fredag, jag tycker inte att begravningar är så sköna, inte punkter osv, jag vill inte se barn som förlorat föräldrar och föräldrar som förlorat barn. K klarar sig med sitt tatueringsgäng där, det är alla fina och varma killar. Det har skramlats ihop pengar till en gammal kompis till Morten som bor i USA, överflödet kommer gå till en utbildningsfond för hans barn så vi har såklart bidragit dit.
Nu måste blickarna riktas framåt med minnena runt omkring.

Kommentera här: