Film om Marilyn Monroe

lika som bär? Marilyn Monroe...
Nu ska Naomi Watts spela Marilyn Monroe i filmen baserade på Joyce Carol Oates bok Blonde, bra skådis, söt tjej men jag tycker kanske man borde valt någon som inte har den rak pojkfigur. Michelle Williams ska spela Marilyn i en annan film som handlar om en kort tid i hennes liv när hon spelade in en film. Det ryktas att Scarlett Johansson tackade nej till den sista rollen, hon är annars den jag bäst kunde tänka mig i rollen, trist. Kommer ni på någon annan som kan passa? Jag tänker på Katherine Heigl som ett bra alternativ. Även fina Angelina som är så bra i allt.
...och Naomi Watts.
Naomi
Michelle
Scarlett
Katherine
Angelina
1 Louise:

skriven

Jag gillar Michelle Williams & Scarlett. Båda verkar vara så normala & bra tjejer. Snygga också!

Kommentera här: