Jofa recomendar

Apoliva Hårkur för skadat hårInte min stil att köpa en skönhetsprodukt på Apoteket men den här var riktigt bra. 31 kronor kostar den! Inget är ju så billigt now a days. Och jag gillar den! Den uträttar inga mirakel men för ett vanligt hår är den mjuk och härlig. Jag är nöjd. Btw gillar jag verkligen de nya apoteken, konkurrrensen tvingar fram bra urval, supertrevlig och proffsig personal och det bästa stället hittills är enligt mig Doc Morris i Sollentuna centrum. Sen är det så skönt att det ska öppna ett apotek vid Ica format, då slipper man jäkta in i ett centrum. Och så är det underbart att det finns värktabletter i mataffärerna och på macken, verkligen Sovjet över det systemet vi hade förut. Välkommen till nya tider! 
Body LotionBody lotion från Yvonne Ryding, dryg skön kräm som då utjämnar priset som just nu ligger på extrapris 199kr. Ett litet minus för den starka starka doften om man är känslig. Det jag rekommenderar ännu mer är handkrämen, 129 kr kostar den och bär även den en ganska stark doft. Men härlig handkräm!Caring Hand Cream



1 mamsen:

skriven

En gammal kompis till mej är chef på Doc Morris i Sollentuna.

Kommentera här: