Jul på Jotex

Ja det är tidigt, men jag gillar julen! Och den kommer snabbt men inte lika intensivt som sist i år. Jag tänkte hämta adventsgrejerna i förrådet innan vi åker till Thai så jag bara kan ställa upp dem när vi kommer hem. För då har första advent redan passerat. Så för mig känns det på nåt sätt som att julen börjar om mindre än två veckor. Thailand e ju liksom inte en del av vardagen. Utan något mycket bättre!
Men julen kommer firas i Trondheim i år så jag blir inte lika jultokig som jag var förra året. Utan mer normal. Kanske....
Det här fina julpyntet finns hos Jotex och just nu får du 50% rabatt på en vara.
Älskar den här fina skålen!
1 Lollo:

skriven

Jag gillar de där tomtarna med alldeles för stora luvor & små fossingar som sticker ut. Grötfatet var jättefint!

Kommentera här: