Live från hotellrummet

Hej mina hjärtan!
hoppas ni har det bra där hemma i gråvädret. Här har det kommit en skur varje eftermiddag men då ha vi alltid varit i tryggt förvar så det gör inget. Det är mäktigt när regnet faller här, som en dusch på fullt sprut, både i kraft och temperatur.
Idag har vi varit ute på Hong island, badat i en lagun, åkt båt, varit på marknad och nu ska vi snart gå ut.
Jag har varit lugn med shoppingen, jag har köpt två par flipflops, tre klänningar, en tunika, en väska, bastmattor, lite presenter.
Idag kom verkligen brännan, näsan är röd men jag smörjer flitigt med 30.
All mat är brutalt god, nudlarna med grönsaker, äggen, jätteräkorna och igår faktiskt revbensspjäll. Ananasen är ett kapitel för sig! Och Changöl och fruktdrinkar. Idag åt jag en soppa och förväxlade en chili med tomat. Brann upp kan man säga. Massage och pedikyr har jag hunnit med. Igår prövade vi de beryktade Doktorsfiskarna, annorlunda och kittlande fotvård om man säger så....
Hoppas ni har det bra allihop!!!

Kommentera här: