Musik inför resan

Har lagt in massa musik i min nya mobil. Allt från soft Ane Brun, Madrugada, Johnny Cash, Kent och Simon and Garfunkel till Maiden, Metallica, Patti Smith, Hellacopters, Hole och Turbonegro.
Blir så glad av all denna musik! Bara att rota bland skivorna gör mig glad. Imorgon ska jag ta med några fler, bl a hela min Imperietbox och Kentboxen. Och lite gamla godingar såklart :) Lyssnar ju nästan bara på gamla godingar, vare sig de är 50, 40, 30, 20 år gamla.
Det nyaste jag lagt in idag är väl Kent, Lars Winnerbäck, och Coffinshakers.
Måste lägga till lite Håkan, Elvis, självklart är Zeppelin redan med, men det behövs också lite Maria Mena, Nirvana, Backyard Babies osv osv osv i all evighet.
1 Lollo:

skriven

Hallå! Du har glömt de bästa..Lili & Sussie & Kicki Danielsson;)..haha!!

2 jojo:

skriven

haha just d :)

Kommentera här: