Hemkommen, fönat håret, smälter helgen

Gosar med Rocker slöfock, han vet inte att han ska åka till Trondheim imorgon trots att jag sagt det till honom flera gånger. Hade tänkt sovgosa med honom men det går inte med min nytatuerade arm. Så han får sova i sin alldeles egna leopardsäng och jag i min med gråa fina lakan. Smidig resa hem, snälla mamma o pappa hämtade på Arlanda. Planet flög på tomgång  och vind på slutet á la ecotänk. Piloten meddelade även när vi såg Västerås och Uppsala. Nästa gång jag sitter på ett plan är det på väg till varma sköna drömska Thailand! Bara knappt två veckor kvar. Overkligt! Oslo var härligt det med men såklart inte jämförbart haha. Bjuder på lite bilder imorrn.
Sov gott små kottar!
Ps, ja jag fönade håret. Plötsligt dog hårfönen och blåste intet mer. Mitt burrsvall var to tough to handle tydligen. Fast jag har ju haft apparaturen i femton år och mamma använde den dagligen under de tio av de femton åren jag bodde hemma. Så den har jobbat på bra. Nu till den stora frågan, ska JAG köpa en fön? Jättekonstigt. Ni som känner mig vet vad jag menar. Men kan ju va bra att ha. Det roliga e att K sa senast idag att min hårbotten kanske skulle må bättre om jag fönade håret oftare. Så sa jag att jag bara hade gammal gayfön. Ödet.

Kommentera här: