Näbbiga stövlar i vinter

Läste här om det här läckra!
Beak Boot Classic - RedLow Black
Har varit sugen på ett par näbbisar ända sedan jag skulle på tur och Lise hade ett par old school assnygga.
Får vi vargavinter som förra året så är det näbbarna på!
1 Mallan:

skriven

Jag älskar mina! Har ett par fodrade och ett par ofodrade med plats för raggisar! Det bästa av allt är att de blir bättre och bättre med åren. Trevlig helg!

2 Linda:

skriven

Min pappa har kvar ett par han hade i gymnasiet. As balla!! :)

3 Anncharlotte:

skriven

Dom röda var ju as snygga! Vart är dom ifrån?

4 Lollo:

skriven

Vill ha ett par in fejkskinn..lätt att hitta det.

5 jojo:

skriven

d e en länk där Anncha, vi får hoppas att kedjorna hoppar på eftersom dessa kostade mycket. Synd att det inte var din mamma som hade kvar Linda, då kunde du lånat dem! Lyckos Malin som har två att välja mellan :) Ska jag bo i Norge sen måste jag nog ha ett par hur som helst!

Kommentera här: