Onödiga frågor med svar

- Hur gammal är du?
26 men 14 i hjärtat

- Vilka länder har du varit i?
Norge, Danmark, Island, Usa, Holland, Polen, Spanien, Turkiet, Grekland, Thailand.

- Har du hårförlängning?
Nej, har bara haft färgade extensions förut

- Vilken är din favoritdag?
Julafton eller lördagar

- Vad är du bäst på att laga till för mat?
Bönsallad (svårt liksom)

- Vilken dokusåpa skulle du delta i om du var tvungen?
Baren

- Vad fick dig att börja blogga?
För att jag älskar att skriva samt dela med mig av tankar om viktigt och oviktigt

- Vilken är din favoritlåt?

Stairway to heaven

- Vilken är din favoritfärg?

Grön, lila, orange

- Vilka bloggar läser du?

Det ser ni till höger på mina länkar

- Vad blir du glad över?
Rockers ljud och läten, solsken, rättstavningar och gitarrsolon. Plus vänner o familj såklart!

- Vart bor du?
Upplands Väsby

- Har du ett favoritband?

Zeppelin o Stones

- Hur många bloggar läser du om dagen?
10-15

- Hur lång är du?
1,63

- Sommar året om eller vinter?
Sommar året om men helst vill jag ha årstider, bara det att vintern skulle räcka med två månader

- Vilken är din favoritfilm?
Rebel without a cause

- Har du varit i Flen nångång?

Haha nej

- Har du gjort din header/design själv?
Ja, med hjälp av bästa guiden på Designa din blogg

- Vart köper du helst kläder, och varför?

Indiska för det passar mig bäst med färger, mönster och klänningar

- Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?

Ska bjuda på ett separat inlägg om det

- Hund vs. katt?
Hund såklart, livrädd för opålitliga katter, plus allergisk mot dem

- Hur länge har du bloggat?
2 år

- Vilka hårprodukter använder du? 
Haha, ingenting
- När går du upp på vardagsmorgnar?
Runt 7

- Kött eller fisk?
Kött tror jag, men inte varje dag

- Favoritdrink?
Screwdriver

- Mest använda slangord?
Typ, eller ba. Moget va.

- Vilka länder vill du besöka?
Mexico, Brasilien, Australien, Bali, Italien, Tyskland, Vietnam, England plus några jag vill resa tillbaka till

- Har du sett några kändisar?
Ja många många svenska, Weeman från Jackass i New York. 


Ni då barn?

Kommentera här: