tiotiotio

Inte ofta det blir chans till sådana datum. Undra om extra många gifter sig idag. Jag har i alla fall inte gjort det, min dag började med lång sov. sedan havregryngröt med hallon. Slökolla brittisk inredningsteve och verkligen förundras över deras rumsindelningar och färgval. Sedan promenad i skogen, inte på stigar. Men inte så långt som igår.
Myste med Gunsan igår och var så shoppingsugen men det stillades med de enda två sakerna jag fann som var två hårband för ynka 20 kronor. Tur det! Sen tränade jag idag och har hållt på hemma. Som vanligt sparas dammsugningen för det är så vidrigt trist.
NU soffakos och kanske lite Sons of anarchy till det! Imorgon börjar ytterligare en rolig och fullspäckad vecka!
1 jevve:

skriven

cool header :D

2 mamsen:

skriven

Verkar vara en fullspäckad söndag. Går SOA på tv eller har du köpt boxen? Jag måste ha både ettan och tvåan för att se på vid behov. Det är långt till tredje delen börjar...



kram M

Kommentera här: