Är så stolt över mig själv!

Var och tränade med Sofie idag. Det var skönt och kul. Gymtakterna sitter i mig jag har ändå tränat på gym i typ fem år förut. Provade nån crosstrainergrej idag och det var kul när man började få in taktiken. Körde både armar och ben och känner redan träningsvärken attackera. Körde fullt ut! Kanske inte så smart men kul så det spelar ingen roll. Nu ska jag bort till Norge och har fullt upp på aktivitetsfronten nästa vecka så jag kan inte köra igen förrän nästa helg. Men det ska jag! Kommer halta fram som en lam mumie imorrn men det är det värt. Åt dessutom en burgare till lunch på bästa och klassiska Huvudstagrillen med bästa burgarna i stan. Nu kollar jag på Idol och myser med tända ljus och smoothie.
Puss på er!
1 Soff:

skriven

Vad kan vara bättre än att träna med sin bästis? Vi går igen när du kan!!! Aj aj

2 Lollo:

skriven

Härligt! Sen kommer du inte vilja va utan det.

3 mamsen:

skriven

Duktig flicka, men 2 ggr i veckan är bra om du går förstås!



Härlig bild från Torre du lagt in , man blir sjukt sugen på Spanien....



kram M

Kommentera här: