Det var den sommaren

Sommaren för mig börjar ofta runt min födelsedag i maj. Jag firades i Nibble av familjen och på min balkong av tjejorna.
Vi slog på stort på premiären av Sex and the city 2!
Det blev många stunder på Skeppartorp
Och hos Sofie och Alex nya trädgård
Marilyn blev klar!
Vi hade babyshower för Helen och hennes magge
Kent och jag upptäckte Trondheims bästa gator tillsammans
Pappa fyllde år!
Jag åkte på kryssning med jobbet, det rörde till rejält i vår företagsgryta
Göteborg och två festivaler avhandlades med lycka!
Vi rördes av bröllop
Midsommar firades i Nibble i år
Hultsfred gick i konkurs :(
Jag hade en smärre kris över min Peace and lovefrånvaro men botade den i Teresas pool och med Carros kungliga fest
Jag vaknade av brinnande bil
Vi var på smyckesvernissage
Jag fick celebert besök av min kära kusin Jojje som var hemma från Kina, vi hängde med Teresa och gick på Fotografiska
Vi nattbadade en helg på Teresas land
Jag fick gigantiska bett
Jag hamnade på framsidan av blogg.se och fick över 1500 besökare
Jag åkte kalla vägar till Norge
Där väntade familjesemester, andra världskrigetmuseum, bad, bröllop, shopping, god mat, vin och mycket avslappning, en underbar semester!
Sen började jag jobba igen och det blev årlig grillfest hos Gunilla och Johan, följt av en underbar helg i ett Stockholm som sög ut det sista av sommaren.
Rocker hade det jobbigt i den tropiska hettan
Jag såg Melissa Horn två gånger och Winnerbäck en gång
Tack alla som delat denna tropiska sommar med mig och förgyllt vardag som fest. Hoppas ni oxå haft en skön sommar. Nu siktar vi mot en mysig höst tillsammans!
Soundtrack sommaren 2010
1 Louise:

skriven

Det låter bra det, i´m with you!

2 sorf:

skriven

Härligt inlägg. Bra sommar! Selma glömde du =)

3 Mysan:

skriven

Underbar sommar på många sätt! Och sannerligen the soundtrack of 2010!!

Kommentera här: