Jueves

Blev ingen spruta igår, ska gå på tisdag i Stinsen, då har de bättre öppettider för oss som knegar. Istället hämtade jag och Rocker farmor och promenerade runt bland kolonilotterna. Det är som en liten minivärld där. Så himla mysigt. Ikväll är det tvättstuga, jippie! Eller inte. Men sånt är livet. Får kolla lite på Idols låga kvalitet medan jag väntar. Imorgon blir det Flisenhäng hos nästa Sofie och på lördag blir det bröllop i Södertälje. Syrianversion. Aldrig varit på och kommer säkert aldrig få chansen igen. Därför ska det bli extra roligt att vi är ett gäng kollegor som ska gå eftersom det är en av våra chaufförer som gifter sig. Det ska bli kul att göra sig i ordning och det ska bli kul att se hur allt går till och jag hoppas maten blir god. Utöver det är jag inte så begeistrad.
På söndag är det klädbytardag hos Carro! Det är en klassiker och en höjdare som man vet man kommer älska. Tjejerna, fika och kläder. Blir inte mycket bättre än så. Ska plocka ihop mina bidrag ikväll. Har iaf en kofta och ett par skor i en påse redan.

Ha en bra torsdagkväll!
1 Novembersara.:

skriven

SV: Ja, dem är så grymma, och står varandra jävligt nära säger dom! :D

Kommentera här: