Klädbytardagen- alltid en succé!

Tradition har det börjat bli och alltid blir det lika bra. Jag gjorde mig av med ett par oanvända skor, en väska, en kofta, några tröjor. Kom på fler saker sen som jag får ta med nästa gång, några fina oanvända bh, en jacka osv. Kontentan av dessa dagar borde vara att vi blir bättre på att shoppa och lär oss. Men så verkar det inte om man ser till de mängder vi har med oss varje gång. Inför varje klädbytardag blir vi dock modigare i våra rensningar. För man vet att man får så mycket igen för det. Även den här gången fick barnen i Afrika alltifrån snedvridna toppar till underbara felfria och fina plagg men som, trots våra olikheter, inte passar någon av oss.
En annan viktig aspekt är att mötas av detta underbara dukade bord hos Carolina. Hon e bra hon :)
En del, inte allt, av det vi hade med oss.
Mina fynd! Bortse från slitna bakfylleansiktet som ska gå till tvättstugan när ni kollar på min mysiga stickade mösskeps!
1 Carolina:

skriven

Gulle! Jag börjar bli lite sugen på de där svarta pjucken, men dem är ju inte allt för långt borta om suget skulle bli ohanterbart ;-)

2 jojo:

skriven

nä precis, vi får låna klackarna av varandra!

Kommentera här: