Nytt snyggt toalock

Vårt gamla hade vi tänkt byta ut innan vi flyttade in, mest för fräschhetens skull men så blev det inte. Nu hade det emellertid gått sönder och jag har varit så seg med att köpa ett nytt. Men hur kul är det liksom? Så åkte jag med mamma och farmor till Bauhaus i lördags och slog till. Tänkte ha ett lock som matchade resten av träet i badrummet men de låg på 1300 och uppåt. Tror inte det va. Så jag valde ett lite mer dekorativt och roligt. Hade det varit brunt med guldmönster hade jag älskat det. Nu tycker jag att det är fint och lite annorlunda, men framförallt fyller det sin funktion utan att vara helt vitt. Tycker ni att det blev fint?
1 Soff:

skriven

Faktiskt finare än innan. Kommer och tar en kiss där snart!

2 jojo:

skriven

du får det :)

3 P:

skriven

STOR skillnad och MYCKET bättre än innan!

Kommentera här: