Ont i halsen

och mer därtill, igår kunde jag iaf sova utan att ligga spänd som en fiolsträng och vänta på bebisbesked. Jag pratade med Helle igår och hon hade den lyckligaste rösten ever. De mådde bra allihop även om hon var väldigt trött. Förhoppningsvis ska jag hämta hem dem imorgon. Alla tre alltså, familjen. Galen tanke! Det är kul att ha fått en ny kompis fastän jag inte träffat henne ännu.
Genomträngande vindar det har blåst idag och igår, inte så mysigt.
Inatt drömde jag om sandstränder... blir snart sanndröm!
Idag ska K vara med i norsk tv angående tatueringsmässan i Trondheim där han ska jobba under helgen. Han hade inte planerat outfit, hmm, en riktig man alltså.
Ha en fin helg allihop, akta er för basiluskerna som verkar flyga runt överallt i luften just nu.
1 Mikalalice:

skriven

Nice site, regards from the netherlands!

Kommentera här: