Åka tåg till min bästa Louise!

Två helger innan midsommar ska vi på studentfirande hos mina kusiner. Det ska bli kul att komma ner eftersom det var så länge sedan vi var där sist, men också för att vårt påskfirande där blev inställt. Längtar till metropolen Grytgöl!
Dagen efter det tar jag tåget från Hallsberg till Göteborg. För ynka 95 kr! Det imponerade mig. Ska bli trevligt att åka tåg själv ett par timmar genom ett sommar-Sverige och sedan ha några dagar med min bästa Lollo och Christoffer innan resten kommer och det är dags för festivaler!
I år är West coast riot och Metaltown flyttade till ny och större plats, ska bli spännande. Det jag mest er fram emot är System of a down!!!
Jag och Kent har sett dem live på festival i Madrid för flera år sen men det blev flera timmar försenat och tillslut satt vi längst bak och åt en pannkaka medean de spelade. Inte riktigt som man vill att det ska vara.
1 Isabelle:

skriven

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

Kommentera här: