All in på lördag!

According to Pernilla ska vi gå all in med våra outfits på lördag. According to Niklas ska vi gå all in med festandet. Jag är på både och! Tänker nog svart tyllklänning, paljettjacka, svarta lackskor med peeptpe eller rosa Soniasandaler, stor knut i håret, något diadem eller hårsmycke, färgglada smycken, röda läppar. Vad tror ni folket?
Vi ska fira Niklas födelsedag här. Sen följer två korta veckor på jobbet, det är ju skönt det.
Jag hann gå en timme i skogen med Rocker nu ikväll, det var första gången jag kände vår på riktigt i år! Värme på riktigt och extra mycket i solen. Såg ett par små små gröna knoppar, blåsippor och såklart scilla och krokusar. Blir så glad över detta!!! Skönt att påsken är sen så isen har gått hos min morbror som han meddelat att den har, vi ska dit och mysa och fiska nästa helg, blir skönt det. Vårsol kanske kan ge lite färg på kinderna som glömt Thailandssolen.
Nu ska jag återgå till mitt blomkål- och broccolimos och ugnsbackade lax med citron.

Bild från soliga Oslo i höstas!

Kommentera här: