En lång dag?

Vi får se vad långfredagen har att bjuda på, den blrjad i alla fall med sovmorgon och halvbra väder. Har köpt vira penséer och spenat och ruccolafrön så jag ska plantera lite på balkongen någon dag. Hoppas på grillfest i Älvsjö ikväll, hoppas min man mår bättre idag och att de får napp i sin fisketävling på Mälaren. Rocker ligger och solar sig här, ska strax gå ut med honom.
Igår åt vi fetafylld squash, grillkorv och stekt spenat med lök och vitlök. Men oj va stark spenaten blev! Duttade på lite cayenne men jag kunde inte äta upp för det var så starkt, olikt mig. Jag inhandlade några bra fynd igår nya leggings och strumpbyxor, tråkgit men behövligt ibland, men sen fyndade jag två BH på rea. En vit och en lila-grå. Den vita har flätade axelband i sidan, snyggt nu till sommaren när man ofta ser banden. Och så en blommig tröja från Gina. Fortfarande lite shoppingsugen idag. Är sugen på ett skärp från Gucci. Men en kopia i mer modest prisklass då.
Gucci Gucci 
Det här svarta kommer från HM, kanske ska kolla närmre på det!

Kommentera här: