Gul kjol och retroklänning

Stadsmissionen i Väsby C! Underbart! Jag fyndade denna snövitskjol, dagen innan provade jag en nästan på pricken lik kjol på Gina men den var väldigt tunni tyget så jag skippade den. Hittade sedan denna solstråle på Stadsmissionen. Matchar med gula glajjer från London.
Klänningen är från ett märke som heter Quinna, haha. Den är riktigt retro! Sen hade vi den udnerbara skjortan som inte köptes, men älskar tyget. Plockade även med mig en annan kjol till provhytten, men på den gick itne dragkedjan att dra ner. Sen ringde Prillan igår och sa att hon köpte en kjol och då var det den, komiskt tycker jag. Hon skulle modifiera den så den gick att använda.
Mysig och välsorterad butik, ekologisk cafédel och starka inspirerande färger i hela butiken. Jag kommer vara där ofta!
Ni har väl inte missat Myrorna bredvid Stinsen? Lite gömd men till höger om Stinsen i bostadshusen ligger den.

Kommentera här: