Lååååång fredag blev det igår

Men inte på något sätt jobbigt lång utan kul lång! Först sov jag ganska länge, sedan planterade jag några vita penséer på balkongen, var ute med Rocker, solade mig lite på balkongen och bara hängde! Marinerade en fläskfilé och tog bilen till Eriks pappa i Älvsjö. Satt en stund med Erik och PO i solen och drack en öl. på den stunden hann jag tydligen få solmärken från axelbanden. Det tar altlså mer än man tror, detta var mellan tre och fyra liksom. Vi tände grillen och Teresa, Tomas och Agustin kom. Vi lagade mat och grillade för ett helt kompani, gott var det! Sedan njöt vi av våren och spelade sedan frågespel som fick mig att skratta så tårarna sprutade. I bakgrunden spelads danslåtar från förr, techno-electro och vi dansade loss!
Tog sedemera bilen hem och hann hänga med min hostande karl ett par timmar innan jag kollade på web-tv och lade mig ändå ganska tidigt. Nu ska jag så lite örtfröer, ruccola och persilja, ska köpa lite mer.
Önskar er en glad påsk!
1 Lollo:

skriven

Guud sicken härlig dag!! Tar en repris på den nästa vecka va! Vill dricka rosé på din balkong:)

2 Malin:

skriven

Hallå James Dean där på andra bilden!

Kommentera här: