Sova och vakna till Skärtorsdag

Mina grisar sover redan, K är förkyld, Rocker bara slapp. Imorgon ska jag visa en sjuk och rolig grej för er. Ni kan inte gissa vad det är.
Jag har lust att se nytappningen av Rödluvan, mest för att en fin röd cape står i centrum i snöiga skogar med mörka träd. Just nu finns det en t-shirt på Stadium för 39 kronor enligt reklamen, verkligen sjukt billigt! Har ni sett reklamen för nån snusgrej man kan ta när man inte kan röka. Det är en man som ligger och softar på e sån snus, som om det vore en fatboy typ. Vidrigt, speciellt med tanke på doften.
Ikväll åt vi foliepaket med kolja, lök, svamp, squash och sen stekt sidfläsk. Gott! Brandvarnaren gick igång. Rocker brydde sig inte, bra vakthund. Kollade på Mästerkocken, jag hejjade på Jennie men båda var duktiga.
Imorgon är K ledig, jag jobbar lite mer än halvdag typ. Blir nog en skön och slapp dag.
Älskar att det ska vara sol över hela påsken, blir glad bara av tanken på det! Snart ska jag lägga mig vid min man och läsa Keith Richards. Så härligt.

Godnatt på er!
1 Mysan:

skriven

AVSLÖJA NU!

Kommentera här: