Svårt att sova på en söndag

Älskar kvällsbäddning
Trots kvällsbäddning och städning av den ena garderoben kunde jag inte sova igår. Jag hade gått promenader och varit iväg hela dagen, men sen kröp det bara i kroppen och hjärnan.

Varm kall skrynklig lakan tungt täcke knölig kudde kli kli stort hår vad blir det för väder imorrn Ola Rapace vad ska jag ha på mig imorrn vilka ballerinor ska jag köpa i vår bra ingångslåt på bröllopet om jag dansade nedför Sunset strip ikväll vad skulle jag ha på mig kommer det gå bra att måla imorrn spenat nu är klockan ett hur ska jag marinera kycklingen kommer jag se Zeppelin nån gång vill jag dricka hallondrink nån vårig kväll vilken bok ska jag börja på längesen jag bakade ett bröd undra vad Rocker drömmer nu har aldrig varit i Båstad är det regn jag hör utanför ska bli kul med ny bodylotion jag måste beställa nya linser det första mailet jag ska skicka imorrn är butiksplanering inför påsken vill lukta på en jättestor len ros hur ska jag fira min födelsedag och vad önskar jag mig fetaost hoppas jag hinner tvätta på onsdag vilka skor ska jag ha om det inte regnar imorrn nu är klockan två. och nu lite mer.
tände lampan. läste en bok. somnade sen.
1 Sofie:

skriven

Skrattar ihjäl mig

2 Mysan:

skriven

Usch, vad hemskt det där är. Tankarna bara snurrar och man bearbetar saker som inte behöver det. Ganska ofta brukar jag skriva ner de där ska-göra-sakerna och faktiskt brukar det hjälpa. Skönt att läsningen gjorde susen i ditt fall.

Kommentera här: