Väntar på incoming nattman

Ska hämta K på Arlanda om en timme. Blev trött här ett tag och nickade till när jag kollade på Big Lebowski. Nu är den klar. Kollar på Henrik Dorsin nu. Han är så mycket yngre än man tror. En på mitt jobb gick i hans klass. Undrar om någon från min kull kommer bli känd på något vis.
Om mina påskliljor slagit ut lite imorgon ska ni få en bild av mitt våriga bord. Älskar påskliljor och pingstliljor, mycket mycket mer än tulpaner, som är rätt tråkiga. Annars älskar jag nejlikor och iris också. Blommor man inte ser så ofta. Nejlikan doftar ju underbart! Och iris har en så vacker form.
Imorgon ska vi äta brunch här hemma, kom på nu att jag glömt köpa kaffe och juice, K får leva utan det. Längtar tills vi ligger tillsammans i sängen om ett par timmar, längtar till god brunch imorrn, längtar till att klä på mig riktiga partylkäder och high heels, längtar till morgonkvällens firande!
Men just nu njuter jag avslappnat i soffan av ett tänt ljus och natt-tv. Mycket bättre än dag-tv. 
1 Malin:

skriven

Åh, jag älskar också påskliljor. Måste nog bli dagens köp. Helst köper jag massor och delar upp i olika buketter, stora och små!

Kommentera här: