Vårens klädbytardag

Värdinnan själv står bland en del av fyndpåsarna
Här är ytterligare en del
Goda smörgåsar, goda bakverk och gott sällskap
Och nästa helg är det Internationella klädbytardagen, tänk att alla vill göra som oss!
Skor till hösten
Guldigt linne som jag verkligen gillar sen tidigare, nu mitt!
Härligt snygg jacka!
Haremsbyxor
Snyggt linne
Fin klänning
Fin tunika
Somrigt!
Den här skulle jag bara ha såklart :)
Söt kofta
Världens fulaste tights enligt Johannes, så Malin fick skicka dem vidare, och jag är ju särbo så det går bra!
En till fin kofta
Välgörenhetsväska och stora solglajjer
Fint halsband, discoboll
Och slutligen ett armband!
Tack tjejer för en fantastisk dag och ett särskilt tack till värdinnan!
1 Malin:

skriven

Hahahahaha, alltså jag dör lite när jag ser bilden på mig. Vad GÖR jag??!!?



Fina fynd!!!

2 Carolina:

skriven

Aha, nu ser jag några saker som gick mig förbi... Somrig klänning och snyggt linne, det kanske blir delad vårdnad om de grejerna ;)

3 Mysan:

skriven

Ljuvligt!

Kommentera här: